فروش توری پنجره دوجداره آلمانی

فروش توری پنجره دوجداره آلمانی, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری پنجره دوجداره آلمانی

سه شنبه 26 ارديبهشت 1396
15:31
توری پنجره دوجداره

در بحث مزایای فروش توری پنجره دوجداره آلمان می توانیم چند مورد را نام ببریم از جمله جلوگیری از ورود حشرات موزی و همچنین کنترل ورود آلاینده ها به داخل محیط و ده ها موارد دیگر….نکته قابل توجه در سیستم پروفیل وکا آلمان آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ( تاپ لاین ان ال) ویژه کشور هلند و ترکیه نیز سیستم ( سافت لاین ) و( یورولاین ) مخصوص خاور میانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل مناسب با آن منطقه استفاده می شود.
تفاوت قیمت فروش پنجره دوجداره وکا آلمان و پنجره سه جداره
در مقایسه قیمت فروش پنجره دو جداره وکا آلمان با قیمت پنجره سه جداره upvc . چند آیتم در اختلاف قیمت این دو تیپ محصول متفاوت است. یکی از این آیتم ها تفاوت قیمت پروفیل دو جداره و پروفیل سه جداره upvc می باشد و یکی دیگر از این آیتم ها تفاوت قیمت شیشه های دو جداره و سه جداره می باشد. در جمیع تفاوت قیمت متریال دو جداره و سه جداره، در حدود ۲۰% می باشد . البته در قاب ها و طرح ها و یراق آلات مختلف، اختلاف بسته به طرح و آیتم های مذکورمتفاوت است .

پروفیل های پنجره دوجداره آلمانی وکا

فروش انواع پنجره دوجداره وکا آلمان
پنجره ثابت
پنجره کشویی
پنجره دوحالته
پنجره فرانسوی
پنجره خلیجی
پنجره محوری (گردان)
پنجره فولکس واگنی
پنجره آکاردئونی
پنجره سایبانی: در این نوع پنجره که سبکی اروپایی دارد به جای دستگیره پنجره از قفل مخصوصی استفاده می شود. لولای این پنجره ها هم به داخل و هم به بیرون باز می شوند تا تهویه هوای مناسبی را برای ما ایجاد نمایند. این سبک از پنجره اغلب در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند زیرا با باز شدن کامل آنها علاوه بر این که جای کمی اشغال می نمایند، تهوی هوای مناسبی صورت می پذیرد.
رنگ بندی فروش پنجره دوجداره وکا آلمان
شرکت آلمانی وکا دنیایی از رنگ های متفاوت را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید. طیف رنگی پنجره های وکا بسیا کامل می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود. پروفیل لمینیت شده وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند.پروفیل وکا را در پنجره های دوجداره و سه جداره قابل استفاده است.
سیستم درب و پنجره دوجداره وکا از تمام خصوصیات خوب upvc استفاده می کند تا نیازهای یک سازه تجاری را برآورده کند. مهندسی صحیح درب ها و پنجره های وکا باعث شده است که امروزه در بازار فروش آنها را به عنوان درب ها و پنجره هایی با بالاترین کارایی و عملکرد بشناسند. عایق بودن این محصولات در برابر گرما و سرما باعث می شود که در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود و همچنین مصرف انرژی کاهش یابد.